onsdag 10. juni 2009

det er hva jeg kaller en smak av sommer!

Sommerøl til lukten av marinerte kotletter på grillen.
Sand mellom tærne og duften av nyklippet gress.
Iskrem og nyplukkede markjordbær.
Blå himmel og bølgeskvulp på svaberget.
Solskinn og måkeskrik en tidlig morgen.
Flytemadrass og gåsehud på kroppen.
Spekemat og hjemmelaget potetsalat med gressløk fra egen hage.
Mygg og regnvær med fiskestang i handa.
Parasoll og lese i gode bøker.
Hvitvin en sen sommerkveld med gode minner og gode venner.
Holde kjæresten i hånda og kjenne at det er godt å være til.

Det er hva jeg kaller en smak av sommer! :)
En smak av sommer får du også av Eva Solo. Bare ta en titt på denne kule grillen for eksempel. :)


Ja takk, til late dager i denne hengekøya!


Med det samme vi er utendørs, må jeg benytte anledningen til å ta med denne stilige fuglekassen og "fuglebrettet". :) Må jo ikke glemme småpippene.





Alt dette fant jeg på denne siden. Finnene har skjønt dette med design synes jeg. Liker formene og fargene deres. Enjoy!

Venter fremdeles på sommeren jeg da. Det kan neppe bli mer sommer for meg når solen skinner, bordet på terassen er dekket pent med sommerfarger, salaten er på plass, og jeg sitter i stolen med en nysprettet sommerøl mens lukten av grillmat som er ferdig hvert øyeblikk sprer seg på hele terassen. Hva er deres ultimate sommerøyeblikk? Når kan dere lene dere tilbake, slappe helt av og kjenne at nå, endelig er sommeren her?






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar