tirsdag 2. juni 2009

Sweet memories

Da er pinsehelga over og jeg irriterer meg enda over at vi ikke fikk til en tur på tomta i løpet av alle de fridagene. Nå må jeg vel vente helt til torsdag. Ja, ja!

I mellomtiden er jeg på oppdagelsesferd og jobber hardt med å få en viss oversikt over mine favoritt interiørsteder på nett. Finnes så mye, at man blir nesten litt overveldet og sjokkert over å ikke ha funnet de og de sidene før nå. Hadde det ikke vært for alle interiørbloggene i alle kriker og kroker, hadde det vært veldig mye jeg hadde gått glipp av må jeg si. Finner jo nye sider hver dag, og favorittlisten blir stadig lengre. Hvor skal dette ende, sier jeg bare...

De tre første bildene er hentet fra www.sweetmemories.no
En søt, liten nettbutikk man blir glad i og av!







Disse bildene er hentet fra www.slettvoll.no.
Jeg skulle nok klart og slappet av i disse miljøene ja, for å si det sånn!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar